Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

 

Mezinárodní spolupráce v programu

ERASMUS +

ERASMUS +

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Doporučujeme

 

Region Blanensko

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Výběr jazyka

  • cz
  • en
  • de

Obsah

Co vyřídíte na radnici ...

 

Podatelna, sekretariát starosty a tajemníka – Kamila Skácelová

  • přijem písemných a elektronických podání
  • ověření  podpisů a kopií listin (vidimaci a legalizaci)
  • CZECH POINT
  • kopírování
  • evidence hrobových míst a nájemních smluv na hrobová místa, pronájem nových hrobových míst
  • hlášení městského rozhlasu
  • aktualizace webových stránek města
  • organizační úkony na úseku voleb

 

Matrika a evidence obyvatel  - Miroslava Bezděková 

  • ověření  podpisů a kopií listin (vidimaci a legalizaci)
  • změna jména a příjmení
  • zápisy o určení otcovství
  • vyhotovení matriční dokladů (rodné, oddací a úmrtní listy)
  • svatební obřady
  • vítání občánků
  • přihlášky k trvalému pobytu
  • rušení trvalého pobytu
  • ustanovení zvláštního příjemce dávky důchodového pojištění
  • organizační úkony na úseku voleb
  • úkony v rámci sociálně právní ochrany dětí
  • CZECH POINT

 

Hospodářskosprávní odborvedoucí odboru Bc. Lucie Zemánková    

  • rozpočet města
  • poskytování a vyúčtování dotací, příspěvků a darů z rozpočtu města
  • agenda veřejných sbírek
  • administrativní činnost pro komisi pro projednávání přestupků

 

Účtárna  -  Marie Skotáková     

  • evidence vystavených a došlých faktur
  • zástup za pokladnu v době nepřítomnosti odpovědného zaměstnance

 

Mzdová účtárna  -  Jitka Měcháčková 

  • zpracovává platy pro všechny zaměstnance města, odměny na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, odměny uvolněných a neuvolněných členů zastupitelstva
  • vede mzdové a evidenční listy
  • podílí se na vedení personální agendy
  • zastupuje za pokladnu v době nepřítomnosti odpovědného zaměstnance

 

Pokladna – Ing. Blanka Vybíhalová       

  • výběr místních a správních poplatků
  • výběr plateb za Zpravodaj města, kopírování, hlášení rozhlasem a další
  • vymáhání nedoplatků na místních poplatcích

 

Oddělení bytového hospodářství – Ing. Kateřina Vintrová

  • zajišťování provozu bytových domů, spolupráce s domovníky a domovními důvěrníky
  • vyhotovování nájemních smluv na byty a nebytové prostory
  • evidence plateb nájemného, vymáhání nedoplatků
  • rozúčtování vodného, stočného a tepla v bytových domech města
  • příjem žádostí o byt, výměnu bytu

 

Oddělení správy a údržby majetku – Ing. Jan Dobiášek

  • údržba komunikací, veřejného osvětlení, městské zeleně
  • správa a údržba hřbitova
  • údržba bytového fondu a objektů města
  • řízení zaměstnanců údržby – pracovní čety, uklizečky, osob vykonávajících civilní službu

 

Údržba – pracovní četa –  vedoucí - Jiří Falta, Jaroslav Ondra,  Jaroslav Hruška, Jiří Procházka, Jaroslav Fojt

 

Úklid a doručování pošty – Martina Michálková

  

Stavební odbor – vedoucí Zdeněk Svoboda

  • územní řízení
  • stavební  řízení,  vydávání  povolení  staveb  a  stavebních  prací,  vydávání kolaudačních rozhodnutí
  • státní stavební dohled, projednávání přestupků na úseku výstavby, ukládání sankcí
  • agenda malých zdrojů znečišťování ovzduší
  • výkon státní správy dle zákona o pozemních komunikacích
  • státní dozor ve věcech místních komunikací a veřejně přístupných účelových komunikací
  • vydávání rozhodnutí ke zvláštnímu užívání místních komunikací

 

Oddělení evidence nemovitostí – Jana Fantová

  • referent stavebního úřadu
  • vydávání ohlášení drobných staveb, stavebních úprav, stavebních povolení a kolaudací
  • evidence nemovitostí v katastrálním území Rájec, Jestřebí, Holešín, Karolín, Kuničky
  • vedení soupisu parcel, úhrnných údajů listů vlastnictví, katastrální mapy
  • zajišťování podkladů z Pozemkové knihy a Katastrálního úřadu Blansko
  • vyhotovování nájemních smluv na užívání obecních pozemků
  • sepisování kupních smluv na nemovitosti
  • vydávání osvědčení o zápisu do evidence samostatně hospodařících rolníků

      

Odbor kultury a cestovního ruchu  – vedoucí odboru Lucie Augustinová

  • zajišťování kulturních akcí pořádaných městem – koncerty Kruhu přátel hudby, festival Concentus Moraviae, letní slavnost, besedy, akce pro děti, mládež, dospělé (sjezdy rodáků)
  • spolupráce s okolními městy a obcemi na akcích v oblasti rozvoje cestovního ruchu
  • vydávání Zpravodaje města, vydávání propagačních materiálů města,        propagace města na veletrhu cestovního ruchu Regiontour
  • evidence o pořádaných zábavách a společenských akcích zajišťovaných jinými subjekty než městem
  • spolupráce se školami a tělovýchovnými institucemi ve městě
  • spolupráce s kronikáři

 

Informační a vzdělávací centrum - Mgr. Hana Hortová, Mirka Hlaváčová, DiS.

  • informace pro turisty a návštěvníky města
  • pomoc při organizování kulturních akcí
  • příprava zpravodaje
  • propagace kulturních akcí pořádaných městem i jinými subjekty
  • veřejný Internet
  • kopírování
  • vedení provozního deníku kulturního sálu K-áčko a Kulturního centra - sokolovny, objednávky
  • předprodej vstupenek na místní akce
  • propagace města na veletrhu cvestovního ruchu Regiontour

 

Městská knihovna – vedoucí Pavla Šamonilová, Zdenka Miholová a Marie Faltová

  • provozování městské knihovny v Rájci vč. poboček v Jestřebí, Karolíně a Holešíně
  • výpůjční služba (vč. meziknihovní), konzultační a informační služby
  • zajišťování výstav knih, exkurzí do knihovny, besed, výstav a dalších kulturních akcí ve výstavní síni města